سالمند وسلامتی

ما می‌توانیم به کمک آب هضم خود را بهبود دهیم و اجابت مزاج را فعال سازیم.

آب پوست را پاک می‌کند و منافذ را برای تعریق باز می‌گذارد. جلوی تعریق بیش از اندازه را می‌گیرد.

سبب خواب طبیعی و سالم می‌شود و درجه حرارت بدن را هنگام تب پایین می‌آورد. با کمک آب می‌توانیم حتی حرارت پایین بدن را افزایش دهیم و جریان خون را تسریع کنیم.

آب التهاب را کاهش می‌دهد و از چرکی شدن هر قسمت ملتهب جلوگیری می‌کند.

تمام ضایعات به کمک آب بهبود می‌یابد و درد را به شیوه‌ای طبیعی و بدون تقبل خطر داروهای سمی بهبود دهد .

دانشمندان آلمانی طی پژوهش‌هایی دریافته‌اند که استفاده از ترکیب تمرین تقویت عضلات که شامل حرکات ورزشی در آب می‌شود قادر است دردهای بیماران را کم کند.

این مطالعات که روی 90 بیمار انجام شده نشان می‌دهد تمرینات ترکیبی تقویت عضلات در بهبود وضعیت این بیماری بسیار موثر است. خوردن یک لیوان آب یک ساعت و نیم قبل از خوردن صبحانه و ناهار و شام توصیه می‌شود و 2 ساعت و نیم بعد از وعده‌های غذایی نیز همین توصیه را داریم.

خوردن دو لیوان آب قبل از خواب نیز به خوابی راحت کمک می‌کند.

/ 1 نظر / 13 بازدید
محمد Mohammad

سلااااااااااام خوبی خانومی؟ مطالب جالبی جمع آوری کردی احتمالا در رشته روان شناسی فعالیت داری؟ موفق باشی شاداب باش [گل][ماچ]